Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, October 30, 2008

Lunch With Helmi Sa'ban

Tengahari tadi aku pegi lunch dgn Helmi .. my old friend masa kat Sekolah Kebangsaan Bukit Beruang .. dia ni anak cikgu muzik .. lama gilerr tak jumpa dia .. skang ni dah ada band sendiri sambil keje sebagai PA .. wahhhh .. dasat mamat ni kan ... aku jumpa dia balik ni pun sbb nak guna band dia utk dinner opis aku .. tp, bukan senang pun nak dapat .. kena banyak tapisan baru boleh lepas ... jadi aku cuma minta quotation dan pas kan pada sesapa yg berkenaan ..
lunch ni tadi, helmi ajak kat secret recipi area damansara heights .. sini tak ramai sangat org compare pusat bandar damansara .. apa pun, bestlah dapat jumpa balik geng skolah ..

this is helmi .. Single & available

menu helmi

ni aku punya .. hehehe

No comments: