Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, October 7, 2008

Jom Kerja ...

Hahaha .. hari ni aku baru je naik kerja .. bila dah seminggu cuti sakan mmg malas nak naik kerja tp bila pikir ada cek-cek yg aku tak settlekan lagi, aku gigihkan diri utk pergi kerja walaupun aku malas sebenarnya nak pegi kerja ....
nanti ptg skit aku update citer² raya sekali dgn gambar .. aku nak settlekan kerja jap ...
SELAMAT BERKERJA U OLS ...

3 comments:

The Journey.. said...

aku dah start keja dr raya ke 3.. leks jek.. hahhaha... raya ke 4 dah ada meeting pepagi bute.

eZa said...

same la kite...
qme.. ko tuh workaholic! :P

Nor Aida Abdullah said...

ala .. qme .. kau tu simpan cuti sbb nak cuti sakan masa honeymoon kan ?? kita org ni sbb dah terover makan tu yg jadi malas yg amattt .. hehehe