Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, October 16, 2008

Kenapa ???

Smalam masa aku masuk blog eZa nampak lah pic jari dia & hubby pakai cincin kahwin .. hmmm so sweet .. sbb mereka ni kahwin atas dasar cinta .. hehehe .. wish u "hingga hujung nyawa" ok ..
ni aku bukan nak cerita pasal kahwin ke apa .. cuma aku nak cerita pasal cincin .. org lain kalau aku tengok kat jari dia org cantik je tersarung cincin kahwin ke, tunang ke, risik ke dan apa jenis cincin lah kan .. tp aku ni, nak kata takde cincin, ada .. tp kenapa aku tak suka pakai ?? ishhh membazir je beli kalau tak pakai .. tp, aku ni mmg tak suka pakai cincin .. menyemak je kat jari tu .. cincin kahwin ke, cincin tunang ke, cincin risik ke bukannya takde .. tp, aku simpan je kat mak aku .. yg aku pakai cuma rantai dan gelang .. gelang tu satu mak bg dan satu lg mr hubby bg masa bercinta .. benda lain semer aku boleh kecuali cincin dan subang .. mr hubby tu suka lah sbb aku bukan jenis hantu barang kemas .. tp, kalau dia nak bg aku suka je ... tengok kat jari mr hubby, masih ada lagi cincin kahwin yg aku bg .. tp aku ni, pakai seminggu je masa kahwin .. lepas je naik keje terus simpan sekali set barang kemas hantaran yg lain .. aku ni pernah berangan nak cincin diamond jenis solitaire .. selalu gak tengok kat habib tu .. tp, selalu gak dapat sindir dgn mr hubby .. ayat selalu "beli tak pakai, jadi tak payah beli" .. wakakaka .. takpelah, nanti aku beli sendiri ..
Kalau dapat 2 ni sekali pun ok gak .. :)

3 comments:

eZa said...

same mcm ko, aku pon bkn jenis perempuan yg galak dgn brg kemas. skang nih pon rantai & bracelet dh mls nk pakai. but wedding ring hari2 or pegi memane aku x pnh tgal. kalau x pakai terase janggal & x keruan... ehehhe guess it's really important for me when i'm out, just like my hp la ;) sentimental value i must say ;)

Unknown said...

lepas ni nak kena minta mr hubby beli kan satu cincin je .. nak diamond yg simple je .. hehehe

Mrs Zamzuri said...

aik semua post pasal cincin... aku pon nak post pesal cincin jugak la... hahaha....

some tips utk beli cincin solitaire, pi habib jewels time sale. mmg murah and berbaloi. tomei pon besh jugak kalo sale. aku pelanggan setia tomei. so kalo pegi dpt extra discount. hahaha...