Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, October 20, 2008

Monday - Wednesday

3 hari turut² aku takde kat opis .. aku kena duty kat genting utk HRD COnference 2008 .. kira kat genting ni 2nd time .. aku ada banyak nak citer utk citer minggu lepas .. tp masa mcm cemburu sangat sbb lepas ni aku nak kena kemaskan barang, turun utk briefing dan terus get ready utk ke genting .. so, aku naik keje on Thursday aku akan citer semer kisah aku kat ipoh .. dan paling best, aku dapat juga jumpa adik-beradik arwah nenek yg terakhir .. walaupun uzur dan tak ingat sapa kami, tp ayah tetap dia ingat .. alhamdulillah ..
there's so much good memory sbb dapat dah berkumpul setelah hampir 2 tahun tak berjumpa .. ok, nanti aku cerita satu demi satu .. ok .. aku dah nak gerak dah ni ..

No comments: