Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, October 13, 2008

~ Weekend Activity ~

Morning olsss ... hari ni aku cuma nak cerita je aktiviti aku hari hujung minggu yg lepas .. on saturday, my ex-boss Tn Haji Rusnan buat open house .. actually, utk saturday ada 2 rumah .. kira ni citer yg kat umah ex-boss dulu ye .. sampai area umah ex-boss dlm pukul 1.30 .. tengok dari luar mmg dah ramai .. dari luar rumah ni dah terbau kek coklat !! wife ex-boss ni mmg pakar buat kek coklat .. tengok ex-boss pakai t-shirt merah jerr .. mmg simple ex-boss aku ni .. dari luar rumah aku dah terpandang kak su (ex-PA my ex-boss) .. gilerrrrr ... dia dah kurussss ... dulu masa dia keluar dari psmb, seriously badan dia montel .. tp, sejak dah keje kat petronas tu, teramatlah kurusnya ... chit-chat tak hingat sampaikan aku boleh terlupa nak amik gambar .. even, kak laili yg satu opis aku ni pun terkejut tengok perubahan yg mendadak .. apa pun, best lah kak su .. u did it !! aku makan mee kari je kat umah ex-boss sbb mata aku ni lebih teruja dgn mee kari .. hehehe
lepas dah kenyang dan cukup
mengumpat dgn kak su, aku pun minta izin nak balik memandang cuaca kat luar tu mcm nak hujan .. anak dara aku tak nak balik sbb dah berkenan dgn kolam ikan my ex-boss .. siap merajuk duduk tepi tingkap .. alahaiii anak ..
pujuk bebaik, pastu dina dah ok .. :)
dina dapat 2 kisses from my ex boss and her wife .. and adin as usual, org akan cakap dia shah rukh khan .. ayyoo .. cannot said shah rukh anymore .. should stand with DATUK .. what the hell Melaka ??? he's not born from melaka and not Anak Malaysia ..
back to the main, lepas rumah my ex-boss aku terus ke rumah sue .. my blogger sis .. masuk mrr2 jam gilerr .. so, sampai umah sue dlm pukul 6pm .. mmg terlewat sesangat .. sudahnya, makan lebih kurang je sbb aku nak kena running ke ipoh .. kena bawa my auntie ke ipoh .. aku naik highway jln duta dlm pukul 9.30 dan aku sampai kat umah ipoh tu pukul 11.00 .. korang rasa aku boleh jadi pemandu f1 tak ??? hahaha .. mana tak jadi setan bila kete yg aku drive tu 2.2 and auto .. apa lagi, tekan tak hingatttt tetiba tau dah nak exit simpang pulai .. ok lah .. aku nak buat keje dah ni .. nanti citer utk hari ahad pulak ...

No comments: