Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, October 28, 2008

Nilai 3

gilerrr betul ... dlm aku tak larat dan tak sihat tu, boleh gigih lagi ke nilai 3 .. hahaha .. aku ekceli nak cari divider @ penghadang yg memisahkan dapur dan ruang tamu .. tp cari punya cari, tak jumpa yg mcm harga yg aku nak ... last² aku cuma beli langsir, ayat² Quran dan juga tikar .. hmm kalau ikutkan harga tu, kat kl pun boleh dapat .. tp sbb nak berjln dan cuci mata, nekad je ..

Antara ayat yg ada ..

rambang biji mata ...

aku berkenan betul dgn ni .. boleh buat hantaran kahwin .. tp, aku dah kahwin .. hahaha

** eza, aku culik gambar ye ..

aku berkenan sungguh kain yg aku pegang tu .. tp, sbb mr hubby ada planning lain aku pun cancel ..

aku dan qmie ..

tokey ni pun nyampah dah dgn aku .. asyik mintak kurang je ..

No comments: