Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, October 17, 2008

Special Dedication ...

Hari ni, lepas subuh tadi aku msg this person .. aku tulis kat situ Selamat Menyambut Ulangtahun yang ke 34 .. semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan diberikan kebahagian hingga ke akhir hayat .. Sayang kak ida selalu .. :)

Kak Ida with Chris ..
So, hari ni 17 Oktober bertambah dah usia setahun .. aida takde ucapan lain selain ucapan yg kat sms tu .. hadiah mmg ada .. tp kena buat slow & steady .. mcm biasalah kan aida ni mmg suka lambat .. hahaha
nak citerlah mcm mana aku boleh rapat dgn kak ida .. masa aku masuk keje dulu, org pertama yg sapa aku adalah akak ni dan aku yg gantikan dia utk buat gaji kat opis aku ni .. dah mcm kakak sendiri dah dia ni .. pernah lah jugak org cuba cucuk jarum kat dia, tp alhamdulillah jarum tu tak kena .. walaupun hampir kena, aku dah fire dulu ..
bila tengok tarikh hari ni, smalam adalah genap 7 tahun aku berkhimat dgn opis aku tu ... wahhhh .. lamanya aku dah keje kan .. rasanya, nilah yg paling lama sbb company yg previous cuma bertahan 1-2 tahun je .. tp company yg aku paling sayang yg kat shah alam tu .. boss dia sangatlah superb baik .. tp aku kena tinggal kan bila offer letter dari company skang ni sampai kat mlk .. lagi jadi haru, ayah bukak dan suruh masuk gomen .. walhal, company ni bukan lagi gomen cuma kata ayah at least the company under gomen .. tu lah citernya bila aku terjebak keje ala² gomen .. blaja buat course lain, keje buat lain .. haru-biru betul ...

1 comment:

Ierda Haszahida said...

siap buat post untuk sis lagi..
ingatan dan doa pun dah mencukupi..
itu sudah bermakna sebenarnya...kerana bukan senang orang nak doakan orang lain kecuali ahli keluarga sendiri...