Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, October 30, 2008

Roti Telur VS Telus Separuh Masak

Petang smalam, mr hubby teringin nak pekena roti canai .. aku ok je sbb tak perlu lah sesusah nak masak utk mlm kan .. hehehe
bukanlah aku ni malas, tp dah org mengajak mmg aku tak tolak .. bila maca tu dtg nak amik order, aku order teh tarik 2 (me & adin), nescafe o (mr hubby) dan teh o ais (dina) .. pastu aku teringin nak makan roti tisu .. utk anak² aku lak , mr hubby orderkan 6 telur separuh masak dan roti kosong utk buat back-up .. adin skang ni kuat makan .. badan pun dah semangat skit ..
masa air sampai tu, adin sibuk nak rasa air aku .. bebudak kan .. kalau dia tengok air kita lain, semer nak rasa .. tp yg aku perasan, perangai anak aku ni tak ubah mcm perangai arwah MIL aku .. ingat lagi kalau dulu balik mersing, kalau time makan kat luar semer makanan dia nak rasa sikit dan aku pun suka utk share dgn MIL aku tu .. maknanya aku boleh order 2 pinggan makanan yg lain² .. hehehe .. mmg teruk betul perangai makan aku waktu tu ..
back to the track, lepas roti kosong adin dah sampai dia pun makan .. lepas tu roti aku pun sampai .. pun dia nak gak .. sampai separuh gak budak kenit 2 org ni kejekan roti tisu aku tu .. finally, telur separuh masak dia org pun sampai .. mr hubby pun dgn penuh gaya membancuh segala kicap, lada sulah dan garam utk 3 cawan .. mmg dah expert lah kiranya bab membancuh tu kan .. hehehe .. mr hubby bg pada adin dulu, sbb tengok dia excited sangat .. tp, tak sampai 5 minit dia dah habiskan dia punya .. kalau org lain sibuk guna sudu, tp anak aku ni buat mcm minum air je .. lepas tu, mr hubby ni pun makan laju² gak dia punya telur tu tp adin dah sound "abah jgn habiskan .." hahaha .. anak punya pasal .... bg kan saja ...

our drinks

my roti tisu

memula layan roti kosong

telur separuh masak

mr hubby tengah membancuh

masa ni pakai sudu lagi

korang tengok .. aduhhhh

mr hubby makan laju, nak elak dari adin

muka lepas dapat kecek yg abah punya ..

anak pompuan aku pun hantu telur gak ..

No comments: