Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, October 15, 2008

Cousin Ipoh ..

Ni saja je nak citer pasal cousin kat ipoh tu .. yeop naim tu kira cousin yg paling besar antara kitalah dan dulu yeop naim ni hencemmm .. tp hari tu, aku terperanjat tengok dia dah gemokkk .. hahaha .. tp muka masih lagi maintain .. cuma kurang hencemm lerr skit .. married with yong ton and 4 anak dara yg dah besar² .. adalah cerita di sebalik cerita kenapa aku dah lama tak jumpa dorang ni semer .. tp, once dah berjumpa semer kisah silam hilang .. aku cuma berharap, satu hari nanti kita org boleh berkumpul ramai² ... buat balik gathering Keluarga Mohd Yaacob Haji Ahmad .. antara pic yg aku sempat snap -:
Yeop naim and Yong Ton
* Semer pompuan tau .. mcm keluarga aku gak .. adik beradik 5 perempuan ..

No comments: