Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, October 10, 2008

Semoga Persahabatan Berkekalan ...

Bila jumpa dua org kawan lama ni, aku terasa mcm budak yg baru 18 tahun yg tengah sibuk sambung study .. aku bukannya datang dari keluarga yg senang-lenang dan tak juga yg hidup terlalu susah .. bayangkan aku kena kerja setahun dulu utk sambung belajar .. sbb tu, time aku kat kolej umur aku 18 dan dia org ni 17 .. kira senior setahun .. tp sbb aku mmg nak sambung blaja, aku nekad bila duit utk registration semer dah cukup .. setahun gak aku keje dgn gaji RM500 dan cukup je duit, aku cabut dari company tu .. Alhamdulillah .. walaupun kehidupan aku skang tak lah kaya-raya tp aku happy dgn kehidupan aku skang dengan suami tersayang dan sepasang anak yg sangatlah membuat aku boleh tercabut nyawa kalau kehilangan dia org .. terima kasih kepada yang maha Esa sbb bg aku merasa kehidupan yg sangatlah istimewanya dari zaman bayi ke zaman kanak² pastu ke remaja pastu diberi peluang merasa jadi isteri dan skang ni dah pun jadi ibu .. sungguh aku bersyukur .. dan buat dua sahabat aku ni, aku sangatlah sayang korang berdua dan segala pahit manis aku akan tetap simpan hingga akhir hayat .. aku sayang kamu !!

1 comment:

Mrs Zamzuri said...

terpisah for almost 10 yrs tak bermakna kita terputus terus kan.. heheh.... after this kite akan byk buat xtvt isteri2... insyaallah.. hahha...