Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, October 16, 2008

Terlajak ...

hahaha .. kalau tengok tajuk semacam jerr .. tp bukan apa pun .. sebelum tengahari tadi aku pegi bank hantar cek gaji .. pastu terus lah aku ke Taman Jaya utk hantarkan eZa punya kek lapis sarawak .. hari tu, dia ada order tp tak dapat rasa sbb dah habis .. eZa turn raya seremban .. yg aku ni tukang jual pun tak merasa .. jadinya, aku ada order kemudian then bg lah eZa satu .. memula smalam ingat nak jumpa kat kl central je .. tp pikirkan yg aku nak balik opis dari situ susah, so aku decided utk ke sana dari bangsar .. mmg kejap dah sampai .. tengok jam mcm awal lagi ..
aku turun je dari train aku nampak dah sign A&W .. ajak eZa soruu kat A& W, dia ok je .. hmm lama gak tak makan .. so, makan lah kat A&W .. yg pasti kena ada rootbeer float with the curly fries .. yg aku pelik apsal cuma guna paper cup ?? takkan cawan tak cukup kot .. lemauuuuu je rasanya .. tp bedal jelah .. apa pun, dah kenyang dan aku pun terus balik ke opis .. dari tmn jaya aku turun ke bangsar pastu amik cab balik opis .. sampai opis ni, aku dah ngantuk .. hahaha

4 comments:

eZa said...

haish! pe ke burok noo gambo aku mkn mozza burger tuh??? isk! :P

Unknown said...

mana ada buruk .. cun je aku tengok .. tu yg mr 'b' kau jatuh hati tu tau ...

Mrs Zamzuri said...

nih yg buat aku jeles nih!! aku rindukan float!! :P

Unknown said...

Jom .. next time kita plan ke float lak .. hahaha