Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, May 29, 2009

Cedappppnya !!


kek ni aku beli kat ikea .. mmg sedap .. aku ingat daim ni ada coklat je .. kek pun ada gak .. kalau korang nak rasa, pi lah beli kat ikea .. RM25 je sekotak .. hehehe
apa lagi lah aku nak citer ni ye .. sbb aku ketandusan idea utk berkata² dah ni .. mungkin sbb aku kekenyangan kot .. hahaha .. haru biru tul lah .. ok lah .. malas dah nak cakap apa pun ..

2 comments:

A.R.A.S.H. 910 said...

sedapnya!! =)

Aida said...

ohhhh .. apa kek pun mmg sedap pada saya .. nanti saya bg awak skit .. hehehe