Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, May 5, 2009

Labour Day

tengok entry ni mcm khas utk labour day je kan .. yelah .. dah aku bergelar seorang pekerja .. jadinya setiap tahun aku diberikan penghormatan utk bercuti satu hari tanpa di potong gaji .. dan satu hari tu jugak aku boleh duduk kat rumah dgn the kiddos dan mr hubby .. kebetulan tahun ni jatuh hari jumaat dan awalnya mcm aku plan nak balik melaka .. tp cancel sbb aku kena duty di bkt jalil the next day bg sambutan hari pekerja .. korang pun tau kan .. KSM tu adalah bapa kepada PSMB jadinya surelah segala sambutan yg dianjurkan KSM, maka anak² KSM ni lah yg akan turun padang dan bertungkus lumus menjayakan nya .. PSMB seperti biasa akan terlibat utk jaga makanan .. kerja jaga makan ni tak susah pun .. sekadar re-packed dan atur serta susun ikut jumlah peserta dan organisasi yg terlibat .. utk tahun ni, kita org cuma jaga 51 company je .. campur² dgn jabatan kerajaan dan swasta .. tema tahun ni adalah "Kerana Mu Malaysia Maju" .. yeeee .. kerana kita sebagai pekerja yg bertungkus lumus dan selalu kena marah nilah malaysia maju .. ye ke ?? hahaha .. lu pikirlah sendiri beb !! aku pukul 7 pagi sharp dah terpacak kat bkt jalil tu .. jln nak masuk ke stadium tu mmg packed sangat .. tp sbb aku tau mana nak cilok, jadi dgn bangganya aku dapat parking tepi stadium .. hahaha .. kekwattt tul .. ok lah jom kita tengok pic je ok ..


pic kat atas ni semer yg dlm stadium .. emcee pagi tu adalah khairil apa tah .. tp artis lah .. setiap tahun mmg dia je pun yg akan jadi emcee .. pastu adalah artis jemputan .. artis AF je haziq dgn candy .. ok lah then nothing .. :p

kat atas ni lak antara stok makanan nasi beriyani .. banyak gilerrr .. errr migi tu makan selepas dah habis upacara ye .. bukan time duty .. harap maklum ..

bila dah penat bekerja, haruslah poyo utk bergambar lak kan .. aku dan kak liza .. 2 hot mummy from PSMB .. wakakaka

ehh .. ni bukan ke detektif apa tah .. yg dlm gerak² khas tu .. hah .. dia muslim ye .. boleh singgah kat kaunter kita org lagi .. pastu apa lagi .. gedikkk sungguh utk bergambar .. hahaha

No comments: