Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, May 27, 2009

Dinner with KSM


ekceli dinner ni dah lama .. tp aku malas sangat nak publish .. tp sbb hari ni mcm free kan, aku pun merajinkan diri dgn nak buat entri ni .. hehehe .. kalau baca pic kat atas tu, Malam Sumbangsih KSM pastu ada capslock word FOOT PRINTS .. hmm aku pun pelik kenapa mesti ada foot prints .. mungkin sbb dia nak berpisah kot .. tp mmg lah dinner mlm tu lebih kepada perpisahan sebenarnya .. hehehe .. dinner ni kat IOI Marriot Hotel, Putrajaya ..

pic kat atas ni adalah pasangan yang diraikan .. beliau adalah Dato' Thomas George iaitu KSU, KSM .. beliau telah di tukarkan ke JKR .. hmm tu jelah yg aku amik tau pun .. hahaha .. selebihnya aku lebih fokuskan kepada makan dan makan dan makan .. mcm biasa, menu adalah chinese menu tp takde sharkfin soup .. so enjoy the pic .. aku malas nak berkata² .. hehehe

table aku no 10 .. pastu tu buku aturcara majlis dan juga menu utk mlm tu ..

three of us .. kak farid, me and fuzi ..

me and kak farid, then fuzi with en aidi .. psttt : en aidi, pls cover your stomach next time ok ;p

kalau dah majlis keraian, tak sah kalau takde nyanyian dan tarian .. last pic tu ala² 3 diva ..

antara pic makanan yg sempat aku amik .. yg lain dah tak sempat .. tengok last pic tu .. dah tinggal tulang pun still lagi ada garpu berjalan .. haru biru tul ...

my table partner .. ada 9 org je .. en. aidi, en. hashim, kak farid, me, fuzi, aidil, nik, chip dan hamizam ..

us with ex-KSU, KSM

7 comments:

Arash Libra said...

makan jgn x makan..huhu

Marsha~ said...

isshhh.. lama tak dinner best2 macam ni........

Unknown said...

Arash ~ tu lah tu .. makan je keje nya .. dan yg paling kelakar, meja kami ni lah yg cepat licin .. hahaha .. PSMBBBBB ...


Marsha ~ jom turun kl .. boleh pekena william atau pun penyet ...

Nurmala Mazlan said...

naper x ajak kak?

Unknown said...

mala ~
ala .. lupa lah .. next time k .. hehehe ..

giea1011 said...

EH... CANTIK NYA KAKAK AKU...
BETUL KE TU NORAIDA ABDULLAH...
KAU MASIH CANTIK SEPERTI DULU...
LOVE U SIS..

Unknown said...

giea ~ tq .. i love u too ever !!