Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, May 25, 2009

Dating Lagi ...

Sabtu lepas, aku keluar dating lagi dgn kawan aku Cik Fara kita tu .. ekceli, belah siangnya dah keluar dgn the kiddos dan mr hubby pi jusco setiawangsa .. jln² menghabiskan saki baki duit gaji bulan april .. hehehe .. mentanglah nak gaji kan .. kejenya habiskan duit saja .. itu pun, tak belanja sangat setakat makan dan minum jerrr .. pastu ada lah 2-3 barang yg aku duk beli .. lepas maghrib dlm pukul 8 tu aku fetch Cik Fara kita tu .. mmg dah cakap nak pi pasar malam jln tar utk pekena laksa .. mmg superb beb laksa makcik ni .. dulu yg ajar aku makan laksa tu, senior kat opis ni .. jadinya, terus jadi favourite .. aku makan sampai licin kau .. sampaikan asam keping tu pun aku nyaris nak makan .. huahuahua .. buruk lantak tul .. pastu adalah aku beli sekali apam belek balik favourite aku .. mmg sedap ok .. adunan tepung dia sungguh lembut .. lepas dah siap makan semer, Cik Fara kita ni ajak tengok citer Syurga Cinta .. hahaha .. dlm kepala aku ni sentiasa je dah set "kalau filem melayu, sure raya akan keluar" .. jadinya, sbb Cik Fara tu nak tengok citer ni, aku temankan saja .. memula aku boleh layan lagi .. tp, kau tau apa jadi kat aku ?? aku terTIDO ok .. hahaha .. tetiba je aku dengar Cik Fara panggil aku "beb, jom balik .. citer dah habis" makkk aiii .. lamanya aku tido .. sorrylah Fara, aku tak menikmati sepenuhnya citer tu .. dan aku tak tau apa kesudahannya .. yg penting, kau enjoy kan .. hahahaha ..
yg kiri tu laksa, yg kanan tu apam balik .. mmg superb !

ni lah poster citer tu ..

pic kiri tu, aku masih ok lg sbb citer kan tak start lagi .. yg pic kanan tu setelah selesai citer .. muka org yg dah bangun dari tdo .. hahahaha

3 comments:

Nurmala Mazlan said...

kak, best ker syurga cinta nih??

Arash Libra said...

tdolah plak..hahaha

Unknown said...

mala ~ masa starting boleh layan lagi tp entah time bila akak boleh tertdo .. jadinya tak tau lah best ke tak .. hahaha

Arash ~ tu lah tu .. ya ampunnnn .. nilah citer cintan-cantun melayu boleh buat saya tdo .. hehehe