Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, May 12, 2009

Wahh .. Typist lah aku ..

aku telah di tag oleh Mrs Zamzuri @ Qmie .. dan sepantas kilat aku mencuba dan hasilnya agak memberansangkan .. yerrrr .. akulah typist tegar .. hahahaha


Speed test

Dengan ini aku nak taq lak kengkawan yg lain .. silah buat ye ..

1) Fara
2) Arash
3) Dila Noor
4) Mala
5) Sue ~ Ical
6) Mummy Qaisara
7) Mama Adib
8) Mama Adam
9) Sesapa yang sanggup di uji ..

6 comments:

nURmALa mAZLan said...

kita sure lembab punya

Aida said...

mala .. cuba lah .. interesting lah ..

A.R.A.S.H. 910 said...

dah wat tp kalah dgn awak..hahaha

Aida said...

A.R.A.S.H ~ susah gak .. sbb membaca sambil menaip lain .. tp kalau dari dlm kepala tu laju je kan .. hehehe

Marsha~ said...

terernya koranggg.. den buat dpt markah sket je sebab byk words salah taip... huhuhuhuhuhuhu

Aida said...

marsha ~ takpe .. ni semer sekadar suka² je .. tp kalau buat keje tak silap kan ??