Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, May 11, 2009

So Sweet !!


This pic was taken last friday .. masa dorang baru balik dari nurserry .. sebelum kita org gerak balik ke melaka .. so sweet ok bila dorang bagi bunga .. walaupun hanya bunga plastik, tp aku sangat terharu .. satu terharu sbb bunga tu dia org yg beli bagi (walaupun cikgu yg sponsor), pastu satu lagi ada kad dari adin .. i love u both dear until my last breath .. mama suka sangat tengok korang gelak, tengok korang gaduh, tengok korang merajuk dan tengok korang kena marah dgn abah .. hahaha ..


6 comments:

nURmALa mAZLan said...

lar...
cam terharu pulak baca entry ni kak

Aida said...

this year turn akak .. next year, insya'allah turn mala pula ..

dila~noor said...

saya nak dpt cam kak aida ni tunggu 3-4 thn lagila kot..
aduh..terharunye..
adin mmg good boy btl.
amcam hal skolah die?
dah setel?

Marsha~ said...

cantiknya tulisan adin, tersusun. kemasssss.... bilalah Qila nak menulis utk mummynya ni? huhu..

** lain kali kita jumpa kat KL plak tau.. tapi entah bilanye tu tataule.. huhuhu

Aida said...

dila ~ takpe .. insya'allah zara pun akan buatkan benda yg sama utk dila kan .. tang skolah tu, dah survey .. tp private ni pg sampai ptg kan .. kira satu hari penuh aktiviti dia .. masih ditimbangkan lagi .. huhu

marsha ~ owh .. sure qila pun akan menulis dgn cantik dan tersusun .. tak sampai setahun pun dah pegang pencil dgn kemas sekali .. ;)
boleh aje kalau jumpa kat kl .. kita org tunggu awak dan qila ye ..

A.R.A.S.H. 910 said...

how sweet...