Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, May 28, 2009

Tag From A.R.A.S.H (2)

Tag ni adalah yg ke 2 dari A.R.A.S.H .. TQ beb .. Tag ni diberi pada 20 May, dan hari ni 28 baru aku free nak buat dan godek segala isi dlm wallet tu .. oh, tag kali ni pasal wallet ..

A. Snap the picture of both inner and outer of your wallet


*sangat suka wallet ni sbb compartment dia banyak .. org pompuan kan suka simpan segala kad .. hahaha ..

B. Introduce your wallet brand, price & where you buy.

Brand: Renoma
Price: dah lupa .. beli last year ..
Where: JJ, OU

C. Take out whatever its inside your purse.


left pic : kad debit coffean bean, bonuslink, jusco, mydin dan kids club ronald mc donald
right pic : maybank kad, rhb kad, eon credit card, ic, and licence

last pic, ic both my kiddos, pic nikah, family pic and pic the kiddos

**Kalau nak diikutkan ada banyak lagi .. tp sbb malas, aku amik mana yg penting sajork .. aci kan ?? hehehe .. i'm done !!

D. Tagged other persons. (I really love to tag u friends)

Fara
eZa
Qmie
Mala
Papa Harris
Marsha ~ Mummy Aqila
Watie ~ Mummy
Dilla~ Noor
Mama Adib
Mama Rifqy

6 comments:

dila~noor said...

tak aci..kene tag lg!huhuh

A.R.A.S.H. 910 said...

terima kasih..hahaha cian dila..=)

Marsha~ said...

aduuuussshhhhhhh.. nyesal masuk sini.. dah terkena.. wakakakaka.. bagus gak ni, tgh2 takde keje ni.. huhuhu

Aida said...

dila~noor
nak buat mcm mana dila .. kak aida pun hutang lama gak tag ni .. apa pun terisi lah gak blog ni .. hehehe

A.R.A.S.H
sama-sama .. huhu

Marsha
iskkk .. sesekali je tag mengetag ni .. boleh gak skodeng apa isi wallet mummy qila ni .. hehehe

eZa said...

sori ye... acik xde purse mcm u all. acik ade coin purse ajo.. so disqualified lah eh? *wink*

Aida said...

eZa ~ wakakaka .. tak aci ni .. huhu