Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, June 9, 2010

Comel & Sweet

mmg .. aku mmg sweet dan comel peee .. hahaha .. kalau tak diri sendiri yg angkat bakul, sapa lg kan .. ni saja nak citer pasal awek cun ni .. aku perasan dia ni masa tengok citer time raya .. i'm not single kot kalau tak silap .. time tu dia sangat comel .. walaupun org kata dia kaku, tp pada aku nampak comel je .. dia pandai buat muka berkerut yg comel .. agaga .. kalau aku buat, harus mcm beruang senget je .. hahaha

comel kan .. yg terbaru aku tengok dia dlm adamaya .. sampai sengetlah aku tengok masa balik melaka hari tu .. tu pun tengok guna tv3 punya site .. mana sempat nak sampai rumah sebelum 6.30 pm .. jadinya layan je kat web .. suka aku .. comel sungguh dia .. mcm aku .. huhu

2 comments:

Yaya said...

aida..lisa surihani ni mmg comel kan..aku pasan dia sejak dia blm belakon drama or filem lagi..masa tu dia muncul dlm iklan2..

Unknown said...

yaya ~ hmm .. tu lah .. nanti kalo peknen lagi, bley tengok muka dia selalu .. nanti kenan ! ahakz ..