Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, June 30, 2010

Tangan Lilin Adin

korang pernah buat tangan lilin ni tak ? aku pernah dah buat dulu, tp dah hancur penyek jadinya sbb aku duk buat yg kosong .. konon nak murah lah .. tp hampehh .. sehari je dia tahan lepas tu dia cair .. bazirkan duit aku saja ..
masa naik genting dulu² (tak lah sangat dulu tp bulan 12/2009 je), ada lah the kiddos cuba duk buat .. ni baru aku nak tepek pic nya .. tp yg sanggup nak buat pun adin sorang .. dina tak berani sbb dia kata air tu panas .. mungkin gak dia rasa panas, sbb kulit anak² ribena ni kan masih lagi halus mulus .. tak mcm kita mak² ribena ni kan ..
masa duk rendam-celup tangan tu, adin buat peace je .. tp asyik retak 3-4 kali .. sudahnya mamat tu cakap free hand jelah .. jadinya, hasil adalah seperti di pic ni ..

sehingga ke hari ni (30 June 2010), tangan lilin ni masih kebal dan utuh di simpan oleh aku .. tengok yg tangan lilin ni mcm besar je padahal tangan adin tu kecik je .. tipu je tangan lilin ni .. hahaha

3 comments:

Aleeya said...

cantek gak eyh x pnh wat lagi :)

Aida said...

yaya ~ cubalah buat utk damia .. mesti dia excited .. ;)

Aleeya said...

aida,aku da masok kn hadiah ko sat td hehe,nanti ko cek yer,nanti aku lg spesel n3 nya...