Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, July 19, 2011

Apa Dalam Bag??

ni adalah bag yg di bawa masa pegi jakarta tu .. bag ni mmg besar dan berat bley pegi sampai 25kg kalau pandai susun mcm marsha .. mungkin bley up lagi ..
mari kita tengok isi bag tu .. hahaha .. dah tunggang langgang dah sbb aku terlupa nak ikat barang yg ada kat dalam .. haishhhh
tara .. 5 pasang je kain ela cotton yg aku rembat .. yg bulat² tu kan fesyen terkini .. tp tu ingat nak bagi adik aku Nurul utk buat baju raya dia .. selebihnya, hak aku jelah .. wakakaka .. okehh .. tu dulu ye .. kejap lagi kita kasi barai lg apa yg sempat aku beli ..

4 comments:

Hanis Azla said...

beraya dgn koleksi polka dot lah raya ni yer aida.. bergaya sungguhlah nanti..

Aida said...

kak hanis, nampak gaya nya polka dot lah kan .. hahaha

Hanis MY said...

wahhhh sukanya polkadot tu, up to date ok kak aida ni, fashionista gitu ahauuww...

akak, favicon tu akak leh ltk je gmbar apapun janji empast segi sama ltk gambar kiut2 tau...

Aida said...

hanis, fashionista ekk ?? glemer tu gelaran .. kekeke