Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, July 20, 2011

Ada apa lagi??

korang rasa kan kat atas tu baju apa ?? kalo ada yg jawab betul, aku bagi hadiah .. nak tak ?? hehehe .. mari kita mencuba jawab .. hadiah pun menarik gak iaitu sepasang baju tracksuit jenama Schwarzenbach .. ;)

8 comments:

Hanis MY said...

baju apa eh, blouse kut hehe...

Aida said...

Hanis, kena specified skit .. hehehe

Hanis Azla said...

berkerut dahi akak memikir sbb nakkan hadiah tu.. he..he.. akak rasa blouse muslimah tu kot..

Aida said...

kakak hanis, hmm blouse tu dah betul dah tu .. tp kurang tepat kak .. mari cuba lagi .. hehehe ..

Azi said...

slm singgh sini..
maybe yang kain berbunga tu blouse labuh dan warna kosong tu kainnya

Aida said...

Hi azi .. tq singgah sini .. blouse tu dah betul cuma kena di specifickan lagi je .. kain tu mmg salah lah yang .. cuba lagi jom ..

Marsha~ said...

baju renang muslimah??? hehehe

Aida said...

Marsha,
adehhh .. ni yg gelak tak ingat ni .. takkan lah sampai 3 nak beli yang .. hehehe ..