Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, July 25, 2011

Sunway Lagoon

Smalam sbb dah mmg janji dgn the kiddos kami ke sunway lagoon .. dan aku sempat colek Cik Zilla kita ni utk ke sunway .. mr hubby tak berapa sihat nak pegi sbb tension kot Malaysia kalah dgn singapore .. banyak nak citer pasal sunway .. tp saya nak kena edit semer pic .. gambar mmg banyak tp nak buat cerita kepala plak tengok kosong .. hmmmmm

kengkawan yg nak mengenali Cik Zilla kita ni bley lawat blog dia -> http://fuzzy-zilla401.blogspot.com/

8 comments:

Hanis MY said...

bestnyaaaa dah lama betul hanis tak g sana...splash2...syoknyaaa

Aida said...

hanis, kat jepun mesti canggih kan taman tema air dia ??

Hanis Azla said...

musim2 panas ni seronoknya main air.. akak pun dah lama tak main air kat sunway lagoon.. syoknya..

Aida said...

kak hanis, mmg best berendam kak .. mmg tak hingat berendam saya dan anak².. wakaka ..

cik zilla said...

kak aida, promote la link blog sy soh dorang bace.. ngeeee~

Aida said...

Cik Zilla, hah .. okehhh .. :)

cik zilla said...

ngahahahhaa.. ape la, org kasik la link cite pasal sunway lagoon tu jerk.. apedaa..

Aida said...

cik zilla, okeh lah tu .. sessi berkenalan .. wakakaka