Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, July 4, 2011

GA dari MARSHA

hari ni benda pertama yg aku nak buat adalah utk join GA dari MARSHA ni .. bukan nak kejarkan hadiah dia sangat .. tp tertarik menarik nak join GA dia sbb dia satu-satunya blogger yg aku dah jumpa secara live tp time tu Ariq takde lagi .. GA yg Marsha anjurkan ni adalah sangat mudah dan ringkas ..

Caranya mudah saja..... Cuma perlu ikuti segala steps kat bawah ni :-

i. Follow blog ini DIARYIZZARA.BLOGSPOT.COM

ii. Buat satu entry khas pasal GA ni dengan tajuk Mummy Qila & Ariq First GA (beserta link blog ini) then drop komen kat sini bersama LINK ke entry tersebut beserta NAMA dan EMAIL anda...

iii. Dalam entry itu sila tulis dengan ringkas dan padat tentang apa yang paling anda suka baca atau nak baca mengenai blog ini...... Pasal shopping kee.. Pasal anak2 ke... Pasal ape sahaja lah.. Ihiks..

iv. Then TAG tiga orang kawan-kawan yang mempunyai blog...
Senang kan??????

Hadiah dia adalah - :

TEMPAT PERTAMA :
i. Fridge Magnet
ii. Satu set Lampu Tidur English Style (gambar akan di upload sehari dua lagi)

TEMPAT KEDUA :
i. Fridge Magnet
ii. Satu set English Style candle holder (gambar akan di upload sehari dua lagi)

TEMPAT KE TIGA, KE EMPAT DAN KE LIMA :
Hadiah misteri menanti anda...

Tarikh tutup penyertaan adalah pada tengah malam 30 Julai 2011. Pemenang akan diumum tepat sebulan selepas tarikh anniversary kami iaitu pada 7 August 2011 jam 8 pagi..

Hadiah-hadiah Fridge Magnets haruslah dari hasil shopping Tuan Besar blog ni iaitu encik Suami saya... So, tambahan hadiah akan diberitahu dari masa ke semasa sebab belum beli so tak dapat imagine nak bagi ape... Yang pasti konsep hadiah adalah :- Romantic Mode.. Ihiks..

Jadi ni aku baru promote je ni .. kejap lagi baru aku buat entry khas utk GA tu .. ni sibuk nak transfer gambar dulu .. aku baru je balik dari team building .. 3 hari 2 malam kat kem nurnikman, sungkai perak .. citer yg tu lepas aku buat yg GA Marsha ye .. Jadi apa lagi .. jom join GA Marsha ... :)

4 comments:

Hanis MY said...

akak... good luck tau!...

tetiba nak nyanyi lagu jem hehe...

Unknown said...

Hanis, TQ ..

Shalimar Yusof said...

cm besh jerkk.....nk nynyi cm iklan...lagi best...!!

abglan said...

nak gak!!