Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, July 4, 2011

Mummy Qila & Ariq First GA

Mummy Qila & Ariq First GA

Setiap saat aku akan pastikan singgah membaca di blog Marsha sbb blog dia guna ayat yg sempoi dan selamba .. mungkin org yg sentiasa menjaga tatasusila bahasa akan pening skit baca, tp aku suka sbb tu kan blog dia .. suka hati dia lah nak cakap apa pun ..
Ni antara sbb yg aku suka singgah kat blog Marsha -:

  1. Kisah hari hujung minggu dgn anak² tanpa suami di sisi
  2. Kisah semangat dia besarkan anak² tanpa suami di sisi
  3. Kisah percintaan dia dgn MR B yg sentiasa buat aku berdebar² nak tahu ending dia
  4. Kisah dia pergi melancong yg banyak bagi tips kat aku dan pembaca lain
Dan antara yang aku suka tu ada yg paling aku suka iaitu nak tengok baju² yg Qila dan Ariq pakai sbb aku tak berapa pandai sangat nak cari baju yg cantik dan macho.. jadi kat situlah aku jadikan tips utk membeli baju anak.. serius kengkawan .. marsha ni mmg pandai mix and match baju anak .. tu yg anak nampak cantik dan macho je .. kalah dgn usia anak itu ..

Untuk Marsha, Happy 4th Anniversary larlingggg ... Moga ikatan perkahwinan ini berkekalan hingga ke akhir hayat ..

Dan aku nak tag 3 kawan aku utk buat citer ni jugak ..
1) Qimie
2) Fieza 79
3) Kak Hanis Azla

4 comments:

Fieza79 said...

alamak kena tag..tq..nanti2 boleh tak..hehee...

Aida said...

Fieza .. boleh je .. hehehe ..

Marsha~ said...

woooowwwwwwwwww.. hehehehe

Aida said...

marsha,
wowwwwwwww