Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, March 3, 2009

Coloured By Dina


pic ni lak time anak aku Dina buat colouring kat nursery .. ni bukan aku nak citer pasal dia kaler butterfly tu cantik ke tak .. tp aku nak citer pasal dia simpan kertas tu kat dlm beg dia .. bukan nya dia nak lipat elok² tp dia main sumbat je .. rasanya dah mcm kertas bungkus nasi lemak je jadinya .. komot sbb main sumbat .. apa lah adik ni .. nanti mama ajar ye cara nak simpan kertas dlm beg .. bukan main renyukkkkk je ..

2 comments:

eZa said...

ehehhe sng kan dina. pe nk susah2 lipat, masuk je trus dlm bag. abih cite. renyuk x renyuk blakang cite, jji dh dpt good mark ;)

Aida said...

hahaha .. kau tak tengok lagi kertas yg lain .. ada dah jadi kapal pun ada gak ..