Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Saturday, March 7, 2009

I'm 30


Alhamdulillah sekali lagi .. hari ni genap umur aku 30 tahun .. rasanya, semer target aku dah tercapai .. cuma satu lagi target je belum .. insya'allah takde apa aral, next year complete lah target hidup aku ni .. jadi pada diri aku sendiri, aku cuma nak jadi lebih cekal dan berazam kuat untuk lebih berjaya .. lepas tu nak jadi lebih tabah dan tenang diri selalu dalam apa jua keadaan .. hari ni gak aku celebrate birthday dgn uncle aku iaitu pakcik mail dan anak buah aku jibok .. jibok akan masuk 2 tahun .. my uncle tu tak tau lah pulak .. rasanya 57 or maybe 58 .. takpelah yg penting aku ingat tarikh lahir dorang kan .. dgn jibok ni sure aku akan celebrate dgn dia .. nanti aku akan upload pic kalau aku ada celebrate birthday ni ye .. aku nak makan kek SR .. ada sesapa nak belanja aku makan tak ?? *wink*wink*

7 comments:

dila~noor said...

happy birthday kak aida!!!
semoga dimurahkan Allah dengan rezeki tak putus2 dan kesihatan yang baik!!

eZa said...

happy birthday beb! :)

Mrs Zamzuri said...

happy birthday gurl!

Unknown said...

dila, eZa, Qmie ~ tima kasih banyak²

MS said...
This comment has been removed by the author.
MS said...

Happy birthday Aida!!

Semoga panjang umur, dan d murahkan rezki

Unknown said...

mamaadib ~ tima kasih mama adib ..