Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, March 12, 2009

Cuti ~ Yeayy

hari ni aku keje separuh hari je .. keje aku semer dah settle .. next week naik keje boleh dah process gaji dan prepare surat kenaikan gaji .. data semer dah ada tinggal nak merge je .. ni aku dah kat rumah tengah kemas kain baju .. sempat lagi nak blog kan .. sebelum aku kemas kan jugak lappy ni, baik aku blog dulu .. tadi aku sempat lah cari tudung ekin yg kakak ipar aku pesan .. semer skali ada lapan helai .. aku ada gak beli tudung tu tp bila pakai mcm tak sesuai dgn muka aku .. aku ni cuti sampai esok sbb adik ipar aku Uteh nak kahwin hari sabtu ni .. nanti kalau aku free aku upload lah pic nikah dia .. rasanya aku mmg takkan sempat nak upload .. gerentiiii lah ..
ok .. tu saja lah kot .. pada korang semua, selamat cuti di hujung minggu .. pada dila yg balik mersing, jemputlah ke rumah MIL kak aida di mersing .. ada kenduri skit mlm tu nanti .. kalau nak dtg calling² ya ..

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

esok kita jugak cuti ka
yahoo!!!

Unknown said...

selamat bercuti gak mala .. ;)