Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, March 16, 2009

Uteh's Wedding ~ Nikah Time

ni entry utk adik ipar aku kahwin .. hari tu mmg lah tak sempat aku nak upload pic ni semer .. nak kata aku sibuk tak jugak .. tp masa tu takde .. uteh ni nikah hari sabtu pagi .. pastu tengahari dah bersanding .. mlm tu pulak ada buat tahlil dan kenduri kesyukuran .. sambut menantu, insya'allah bulan jun .. hehehe .. silap² bersanding bertiga .. nak buat mcm mana .. itu yg dorang plan .. kita ni ngikut jelah sbb atas permintaan .. seawal jam 7 kita org semer dah mula bersiap .. sbb utk akad nikah, jam 10 pagi paling lewat .. lepas tu tok kadi nak kena nikah kan org lain lak .. dgn sekali lafaz, ayu sah jadi milik uteh .. mmg syahdu lah sbb arwah ibubapa mertua aku tak sempat tengok uteh nikah .. uteh lah yg banyak berkorban masa dan tenaga utk jaga arwah ibubapa mertua aku .. bergenang air mata aku taktala uteh memeluk erat kakak dan abang² dia .. aku malas nak citer panjang² .. tengok je lah pic ye ..


3 comments:

nURmALa mAZLan said...

wah..
meriah2

eZa said...

bleh pon pakai tudung tuh.. ngate aku eh :P

Aida said...

mala ~ nanti time mala sure meriah kan ..

eZa ~ tu kena paksa tu .. tengok muka aku tu .. bolattt ..