Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Sunday, March 8, 2009

Happy 29th Birthday


Happy Birthday eZa ..

aku dengan eZa ni kongsi bulan yg sama utk celebrate birthday .. tinggal lagi aku keluar awal setahun dari dia .. aku sayang sangat dia dah mcm adik aku sendiri .. aku sentiasa doakan kebahagiaan dan kegembiraan utk dia sekeluarga .. moga tahun ni penuh gemilang ye utk kau ..
luv u sis !!

4 comments:

Mama Adib said...

he he

awak dengan eza bulan yang sama, itu yang jadi serasi kan kan kan

saya dengan ida, beza sehari je, tapi tahun beza 2 tahun keh keh

btw eza
happy bday semoga panjang umur d murahkan rezki

Aida said...

mama adib ~ tu lah tu .. hehehe ..

eZa said...

tq! tq! tq! tq sume nye! :D

Marsha~ said...

wooaaahh.. terlepas pulak.. happy belated birthday!~ psssttt hubby bagi hadiah pe?? saje kecoh.. ihiks