Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, March 11, 2009

Mood Birthday lagi ..


smalam kat opis aku dapat kek ni .. alahai kakak .. terima kasih lah sbb belanja saya kek SR ni .. kakak yg aku maksudkan tak lain tak bukan, kakak a.k.a kawan baik kat opis ni kak ida .. **clap .. clap .. clap ..** terima kasih tak terhingga .. nanti birthday kak ida, turn aida lak blanja ye .. aku nak potong kat opis tp dia suh potong kat umah .. hmm siap ada lilin ekk .. jadinya smalam lepas mr hubby blanja makan kat jusco, balik je umah tukar baju semer terus nak potong kek sbb dina dah tak sabar nak potong kek .. dia cakap ni birthday kek dia .. asal aku beli kek je, birthday dia .. ni kek utk mama lah dikkkk .. so mama lah yg kena potong dan tiup .. hahaha ..

ni lah rupa kek nya .. indulgence .. i love u too kakak .. from the bottom of my heart .. :)

aku dgn lilin yg terpasang .. tp yg blow the candle adalah dina .. aciii tak ??

6 comments:

eZa said...

wah! wah! wah! x puas2 lg ko nk mkn kek? isk! :P

Aida said...

tu yg smalam lah .. hahahaha

Marsha~ said...

bestnya.. buka opis sy tak pernah bagi cake.. :(

Aida said...

saya pun baru pertama kali dapat wakkkk .. tu pun sbb kakak ni baikkkk dgn saya .. kalau tak, confirm lah takde sapa nak bg .. huhu ..

dila~noor said...

hantar cni skit..mesti byk balance lg tue..ngeh ngeh ngeh

Aida said...

dila ~ jgn tak percaya .. tak habis dah pun .. kak aida bg cikgu adin dgn dina, jiran sebelah dan selebihnya masuk perut kak aida jerrr .. hehehe