Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, March 6, 2009

T.G.I.F (",)


Alhamdulillah .. I'm glad i'm still here .. Pagi ni terasa sungguh aman .. entah lah ye .. mungkin sbb tak sabar nak balik melaka .. rasanya dah sebulan aku tak balik .. lama kan .. ok .. mlm ni jugak aku akan balik ke melaka .. hey org melaka, tunggu ya ... aku akan pegi makan lagi capati kat tehel, aku akan makan cendol kat tepi kubur .. dan semer lah aktiviti aku sepanjang kat melaka nanti akan aku buat satu persatu sbb cuti pun sampai hari isnin .. hehehe .. yg penting, masakan emak yg takde tandingan tu jugak yg aku akan melantak dari hari sabtu sampai ke isnin nanti .. tunggu ya ..!!

6 comments:

The Journey.. said...

aku pon balik melaka ahad nih.

nURmALa mAZLan said...

Selamat berhari Jumaat..hehe~~

Aida said...

Qmie ~ jumpa lah kita kat melaka .. boleh ???

Mala ~ tq mala .. mana kad kawin nya ??

The Journey.. said...

aku balik ari. nk g tangkak dulu. pastuh nak g jumpa marcia.

ko tuh tak yah jupe kat melaka la.. opis sekangkang kera jek!

nURmALa mAZLan said...

kak...kita dah pos kad akak.. x sampai lagi kot..
samada hari ni atau esok sampai la tu

Aida said...

Qmie ~ hari ni mmg lah opis sekangkang kera .. 2-3 bulan lagi jauh udahhh .. harus naik belonnn jika mau ketemu ..

Mala ~ ok .. kak aida akan tunggu kad dari mala .. :)