Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, March 19, 2009

MyVi Terbalik


smalam ptg balik keje aku sampai je exit tol sg buloh tengok jamm bangattt .. pastu dengar kat radio kata ada eksiden .. bayangkan sampai tol dlm pukul 6pm .. tp tersangkut kat situ je dah setengah jam .. nasib baiklah tadi mr hubby jemput tak lewat kan .. kalau tak sure sangkut gilerrr babas punya .. jln damansara damai tu mmg dah besar dan cantik .. kira ala² highway lah sbb ada 3 lane gitu .. tp masa aku sampai kat lokasi kemalangan tu, terkejuttt aku tengok myvi terbalik .. dan yg lagi parah, mangsa masih ada lagi dlm kereta .. aku tak tau lah sama ada mangsa tu masih hidup atau pun tidak, pastu bangsa apa dan jugak mangsa tu lelaki atau pompuan .. cuma apa yg aku harapkan, mangsa tu masih hidup lah .. pastu masa aku dah u-turn, baru nampak bomba dtg dgn siren yg kuat .. maknanya mmg confirm lah mangsa tu masih lagi ada kat dlm keter dan mungkin tersepit .. aduhaiii .. aku tak tau lah myvi ni berlanggar dgn apa sbb hanya kereta tu je yg terbalik .. hmm ada sesapa tau citer sebenar ?? silerr citer skit kat akak yg tak tau punca ni .. hehehe
pastu masa aku jemput the kiddos, ada lah brother tu cakap "myvi mmg lah senang terbalik .. body besar tp tayar kecil .. mana boleh tampung" .. aku dengar je sbb teringat kat adik aku yg pakai myvi gak .. so, those people atau kengkawan aku yg pakai myvi tu bawak kereta berhati² ye .. Yasmin pun pakai myvi gak .. tp aku tau dia pemandu berhemah .. sama gak dgn Arash .. kat adik aku Aziah tu, kau pun berhati² lah bawak kereta ye .. hehehe

nilah jln yg sesak itu ..

3 comments:

eZa said...

body dia leba, kene taya besa & leba baru sdp ;)

Unknown said...

eza ~
tu lah tu kan .. kalau yg driver jenis berhemah takpe .. kena yg jenis nak racinggg je keje, mmg tak dapek nak tolong !

Marsha~ said...

dulu masa bekas tunang duduk sini, selalu gi ulang alik sg buluh-damansara damai ni.. hehehe tapi tu dululaaaaaaaahhh.. :)