Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, February 17, 2009

Altromen #3


haha .. nilah aksi 3 .. org sibuk nak main bowling, dia sibuk nak ber'fire' kat situ .. altromen ni kuat betulkan pengaruh dia .. dari aku umur 6 tahun aku dah kenal dah altromen .. sampai ke anak aku pun masih ada lagi altromen .. tp kira versi yg terkini lah .. cuma masih lagi lawan dgn raksasa yg entah apa² tah .. aku ni kadang melayan je citer kat tv tu .. kadang aku lak yg syok tengok hagemaru tu .. hahaha ..

1 comment:

nURmALa mAZLan said...

biasa la tu ka..budak² tgh membersar tu..hehe