Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, February 10, 2009

Kesimpulan Jakarta-Bandung

apa yg aku boleh rumuskan, org² yg suka bershopping atau melontar duit mmg heaven lah kalau ke bandung sbb faktor murah .. murah pun sbb duit RM lagi besar dari Rupiah .. pastu barang² kat sana especially kat factory outlet dia mmg branded dan berkualiti tp kena pandai pilih .. pastu kenalah pandai compared kan juga harga dia .. mcm heritage, rumah mode dan donatello antara yg syok utk beli kasut dgn t-shirt .. tp utk ole² mcm fridge magnet aku boleh tak jumpa pun sepanjang aku ada kat sana .. last yg aku nampak ada kat airport jakarta tp harganya USD pulak .. mmg harus tak beli kan .. aku cuma beli ole² key-chain bentuk angklong, t-shirt, kek lapis dan juga kain ela utk adik-beradik je ..
korang tau kan yg aku pegi bandung tanpa mr hubby dan the kiddos .. mr hubby tu mmg ada gayat skit naik kapal terbang .. mmg tak boleh nak buat apa .. sbb tu dia suh aku enjoy kat sana .. :) tq ye darling sbb bg keizinan .. next time boleh bg lagi kan .. the kiddos pulak, aku nak tunggu dorang besar skit baru best bawak travel .. dlm m'sia takde masalah .. tp utk pegi oversea, tunggulah dorang besar skit ..
1st impression masa aku balik umah ?? mr hubby jemput aku kat kl central je .. on the way balik tu singgah lunch dgn mr hubby .. pastu sampai je rumah ... jeng .. jeng .. jeng .. the house is cleaned !!!!! lantai bersapu, meja berkemas, bilik berkemas dan baju pun berlipat ok .. walaupun bukan style aku lipat, janji berlipat dah menakjubkan aku .. thumb up !!!! jadinya mr hubby mmglah perfect hubby pada aku .. i love u more and more .. aku tak salah org dan aku jugak tak salah pilih .. kalau gaduh tu adatlah kan .. gaduh sayang gitu .. hehhehe ..
yg terbaru punya promotion aku tengok kat air asia, RM70 pergi dan balik sbb ada 500,ooo tempat duduk percuma .. booking time from today till 15th february .. flight on 12 october till 31 january 2010 .. kengkawan, jom lah ...

No comments: