Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, February 18, 2009

On the way ..



susah betul nak suh mr hubby ni bergambar .. ni aku dah takde keje .. pepagi dlm kete tak tau nak buat apa, aku pun sesaja lah amik pic mr hubby .. dan secara eksklusifnya aku publish muka mr hubby aku .. peace .. :)

4 comments:

nURmALa mAZLan said...

kak..sempat lagi snap pic abg kan.. kita dulu pon selalu siap dala kete, tapi mekap² je la..

Aida said...

hehehe .. pagi tadi kak aida tak de keje dah .. boring je kan tengok jln jam .. tu yg amik pic dia tu .. hehehe ..

dill~noor said...

kak aida...
abg botak comel u yg sentiase serius...heheh

Aida said...

tu lah tu .. botak bukan sebarang botak tu .. hehehe ..