Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, February 4, 2009

Last Day Shopping

utk hari yg terakhir ni, kita org telah bertolak balik dari bandung menghala ke jakarta utk last shopping kat mangga dua .. hmmm dari shopping yg day 1 lg aku lupa nak amik pic tempat² shopping tu .. mcm mana tak lupa .. turun je bas terus meluru masuk .. tak pandang dah kiri kanan sbb tak sabar dah nak melontar duit² ni kan .. wakakaka .. buruk benar perangai tu kan .. yg last day ni pun kelakar sbb pukul 8.30am lg dah terpacak kat area ruma mode utk last shopping sebelum turun balik ke jakarta .. jadinya, terpaksalah menunggu dia org buka galeri masing² utk lontaran hari terakhir .. yg ni pun aku sempat gak membeli-belah baju kemeja mr hubby dan anak² .. aku cuma tinggalkan 2juta rupiah lg utk last shopping kat mangga 2 .. dlm pukul 11am dah gerak ke jakarta .. berhenti makan tengahari pun kat sempadan bandung-jakarta dan siap solat zohor skali .. dlm bas aku zzzZZZzzz .. kesian kat pak rizal @ tourist guide tu sbb kita org ni asal masuk bas je tdo .. dia nak bercerita pun mcm penat sbb yg mendengar tak ramai mana ..
sampai je kat area mangga 2 ni mmg ramai org .. kebanyakannya sure lah dari malaysia .. kat sini cuma banyak jual handbag .. semer brand ada dari lv sampai ke bonia .. tp bukan original lah .. aku mmg tak beli pun sbb pada aku tak puas pakai brand yg tak ori .. kalau tak mampu, buat cara tak mampu .. kalau mampu, pergilah beli handbag yg ori kat butik dia sbb terjamin .. aku lebih rela pakai brand sembonia, elle, esprit dan renoma sbb aku beli yg ori kat butik dia .. kalau pakai yg tak ori ni rasa mcm segannnn je .. tu pada aku lah .. kalau org lain mungkin tak kisah sangat pun .. aku je yg kisah .. hahahaha ..

harta karun aku dari bandung ke jakarta ..

1 comment:

Unknown said...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.