Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, February 20, 2009

Geng The Movie


tak sabar lak nak tunggu mlm esok .. aku dah pun booked tiket utk show mlm esok .. mr hubby tak bagi amik yg mid-nite jadinya aku booked utk show pukul 9.00pm .. the kiddos pun tak sabar² dan asyik je menghitung hari .. kira ni 1st time aku nak bawa the kiddos tengok wayang .. mcm manalah aksi dia org dlm wayang tu kan .. risau gak kot dorang nak terkencing ke .. takut ganggu org blakang aku je kalau anak aku sibuk nak kencing or ... wait n see huh ..

2 comments:

Nor Adilah Abdullah said...

huhu ... aku dah tengok citer nie dengan cupin,oya n ibb .... memang best ... ibb ngan oya macam kena ubat pelali bila tengok citer upin dan ipin ... mana tak nya sorang satu pop corn .... aku sure dina n jadin suka ... maybe this saturday tengok lagi ....

Aida said...

kau ni gilerr ke apa .. sampai 2 kali tengok wayang .. org tengok skali dah lah .. lebih tu beli lah dvd dia .. cehhh