Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, February 25, 2009

Blurrr ..

smalam kan aku citer dgn korang yg smalam dah dapat result kan .. tp yg aku lak rasa mcm nak bunuh diri ni sbb dorang expect esok boleh clear dlm bank .. gilerrrrrr weiiii .. mana sempat sbb ingat senang ke aku nak process tanpa double check .. kalau kurang bayar, boleh top up balik tp kalau dah lebih bayar tak ke haru aku nak kena mintak balik .. hari ni satu hari suntuk aku duk concetrate buat keje .. rehat tadi sbb geram aku tapau bihun goreng pedassss dgn 3 ketul kuih .. mmg nampak buruk makan .. tp aku kalau time tengah pressure mmg akan makan sampai tak hingatttt .. pastu air aku adalah abc ada letak ice cream .. huhu .. mmg aku makan dan menikmati tanpa mengendahkan waktu .. hahahaha
finally, aku dah siap process semer tp still need another hour tu re-checked .. bab duit ni aku mmg particular skit .. rasanya bukan sikit .. tp banyak .. duit org kan ..
** pic kat atas tu hanya melepaskan rasa dan perasaan je .. tak terniat di hati walau sekecil semut api .. hehehe

No comments: