Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, February 23, 2009

Pak Nil & Team

hari sabtu lepas aku pi sogo .. tujuan pegi bukanlah nak tengok pak nil and team tu tp nak cari barang hantaran utk adik ipar aku .. last barang yg kena cari adalah wallet & belt .. adik ipar aku tu dah malas nak turun johor semata² utk beli 2 benda ni je .. jadinya kirim kat kita org, dan kita org akan post kan ke mersing .. masa sampai area sogo tu, mmg tak boleh nak parking kat dlm sogo .. jadinya kita org parking kat jln tar .. jauh lah jugak nak berjln tu kan .. takpe, exercise kan .. pastu masa sampai kat area sogo tu dengar pak nil tengah buat acara lelong .. warghhh aku pun mcm terasa nak tengok, dia lelong apa ... rupanya paknil tu tengah lelong diri dia .. warghhhh betul .. aku tak tipu .. memula aku terperanjat gak tp rupanya lelong utk paknil luangkan masa sehari dgn org yg sanggup menawarkan harga yg paling tinggi .. the last deal is RM350 .. itu pun ada yg tawar lg tp dealing time dah habis .. teringat aku kat citer 3 abdul .. apa pun, aku tengok paknil tu mmg peramah dan muka dia tak mcm muka org 40 tahun .. awett muda betul ..
ramai gak host era yg ada .. nana, ray, adi, din beramboi, burn dan staff era .. staff era yg sempat tegur aku ialah ayie .. mana tak kenal sbb muka yg sama je dok redeem hadiah kat era kan .. hahaha ..

No comments: