Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, February 10, 2009

Nasi Ayam

hari ahad lepas aku rajin .. hehehe .. terlebih rajin sebenarnya .. aku buat nasi ayam .. siap bg jiran lg sbb aku saja masak lebih .. mr hubby dgn the kiddos pun makan banyak .. kalau dah makan bertambah tu, maknanya sedap .. hmmm .. jadi aku sangat suka bila aku masak org makan bertambah walaupun dia tak cakap sedap .. tak kisah lah kalau perut dia tengah kosong ke kan .. yg penting bertambah .. anak aku kalau time makan dia tak banyak songeh .. tp bila dah kenyang baru dia cakap "sedap lah mama .. tima kasih" .. waahhh .. rasa cam nak nangis bila anak cakap mcm tu .. yg buat aku geram, dorang suka ratah ayam .. takpelah .. makan lah sampai habis anak ku .. mama dgn abah makan tulang pun takpe .. tak kisah .. :)

pic kat atas ni utk agih kat umah jiran ..

adik dan adin ..

5 comments:

The Journey.. said...

ko buat aku rasa lapor.

Aida said...

hehehe .. pepagi kan .. aku pun lapar gak ni ... teringat nak makan ayam penyet .. jom ...

gratis said...

waduh itu bisa ada di wong solo dong! :)

Nor Adilah Abdullah said...

wah best nyer ... biler kat umah mak ko nak masak macam nie ... hehehe ....

Aida said...

dia kat kl je boleh main masak² mcm tu .. kalau dah balik umah mak, dia keje tukang makan je .. hehehe